P4-gruppen har 66% av det riksdekkende kommersielle
radiomarkedet i
Norge.
Kilde: Nielsen PPM Q1 2021
Hver dag hører omlag 2,9 millioner på radio i Norge.
Kilde: Nielsen PPM Q1 2021
P4-kanalene på DAB, nett og mobil
50% av alle nordmenn over 10 år, hører på P4-gruppens kanaler hver uke. Til sammen har vi ca 2,2 mill. ukentlige lyttere.
92%
Kilde: Nielsen PPM Q1 2021
Ukentlig dekning i ulike målgrupper på P4-gruppens kanaler
Vi har solid dekning blant barnefamiliene i Norge.
10-19
38,8%
20-29
44,5%
30-39
48,8%
40-49
53,7%
50-59
57,0%
60+
40,5%
Kilde: Nielsen PPM Q1 2021
70% av våre lyttere hører på oss i bilen
Ca 1,6 millioner lytter til oss i bil hver uke og P4 er den kanalen med flest lyttere i bil av absolutt alle radiokanaler i Norge.
Kilde: Nielsen PPM Q1 2021
Radio dominerer kjøpstidspunktet
Radiolytting og handlemønster følger hverandre tett gjennom dagen. Med radioreklame påvirker du dine potensielle kunder når de bestemmer seg for hvor og hva de skal handle!