I TOPPEN: Talkmore må i år se seg slått av One Call i undersøkelsen.
I TOPPEN: Talkmore må i år se seg slått av One Call i undersøkelsen. Foto: Shutterstock
One Call har de mest fornøyde mobilkundene i Norge.

Det viser EPSIs årlige rangering av kundetilfredsheten i norske mobilselskaper.

Selskapet, som nå er en del av Telia Norge, kan skilte med 77,3 prosent kundetilfredshet i undersøkelsen - noe som er fram 2,3 prosentpoeng fra i fjor. Om lag 60% av kundene svarer at de er «svært fornøyd» med One Call, opplyser EPSI.

Fjorårets vinner, Talkmore, går noe tilbake og havner på en tredje plass i årets kåring.

Telenor går også noe tilbake, og må se seg slått av Telia, mens Ice er mobilselskapet som går mest fram.

Undersøkelsen er gjennomført av Norstat, som har foretatt 1150 telefonintervjuer av privatkunder i alderen 16 til 79 år, i september/oktober 2018.


r
Foto: EPSI Rating

*Øvrige mobilselskap inkluderer intervjuer med kunder av andre leverandører enn de ovennevnte. Eksempler på leverandører som faller inn i denne samlegruppen er Komplett Mobil, Fjordkraft Mobil og Chili Mobil.


Flere saker

Naive foreldre kan gi mer ungdomsfyll - Ungdom vil drikke mer ansvarlig hvis de ikke får smake alkohol hjemme før de fyller 18 år. Lørdag 14.09 2019
Flere kanaler