Foto: AP
Med sine 118 millioner følgere på Instagram, er det mange merkevarer som vil reklamere på Kim Kardashians Instagram selv om det koster over 8 millioner kroner for ett innlegg.

Kim avslørte tidligere denne uken i podcasten "Pretty Big Deal" at det også kunne vanke noen dollars for å forholde seg passiv på det sosiale mediet.

Tidligere i år var det nemlig en skoprodusent som ville kjøpe litt reklameplass hos 37-åringen, men Kanye skal ha satt kjepper i hjulene.

Saken fortsetter under bildet 

Rapperen mente skoene var for like hans egene Yeezyz og ba kona la være.

Kim forteller at dagen etter våknet hun opp til en konvolutt fra Kanye, med en sjekk på 1 million dollar og aksjer til hans eget selskap som takk for samarbeidsviljen. 

Flere saker

- Kan bli krise i eldreomsorgen - Det er en potensiell krise for eldreomsorgen at to av tre helsefagarbeidere jobber deltid. Onsdag 17.07 2019
Flere kanaler